خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

راهنمای خرید ماشین ریش تراش براون Braun
نویسنده : pari يکشنبه 27 بهمن 1398 - 17:53

راهنمای خرید ماشین ریش تراش براون Braun

 

راهنمای خرید ریش تراش براون (Braun) بر اساس ویژگی‌های کاربردی و مقایسه‌ی مزیت‌های هر سِری از ماشین‌های ریش‌تراش براون نسبت به سِریِ دیگر، با تمرکز بر روی مدل‌های 1 تا 9 موسوم به «سئریز» Series را تقدیم حضورتان می‌کنیم. با شیک فام همراه باشید.

 

 

بازدید : 297
برچسب‌ها :
چاپ بنر لمپوست
نویسنده : pari پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 1:27

همه چیز درمورد چاپ بنر لمپوست: تبلیغات را می‌توان نیاز اصلی هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت در میدان رقابت دانست. امروزه روش‌های تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای وجود دارند که صاحبان کسب و کارهای مختلف بنا به نوع حرفه، محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند، حیطه‌ی کاری و… روش مناسب تبلیغاتی که در معرفی برند، افزایش فروش یا ارائه‌ی خدمات بهتر موثر باشد را انتخاب می‌کنند. روش‌های تبلیغاتی متنوع هستند و در میان این روش‌ها می‌توان به چاپ بنر، چاپ بروشور، چاپ و پخش تراکت، تابلوسازی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات در سایت‌ها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات سمپلینگ، تبلیغات چریکی، دیجیتال مارکتینگ و… اشاره کرد. یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی که این روزها در سطح شهر بسیار شاهد آن هستیم و گسترده شده، استفاده از بنر لمپوست است. برای استفاده از این بنر نیاز است یک طرح، پیام یا تصویر را برای چاپ بنر لمپوست آماده کنید که بتواند پیام تبلیغاتی موردنظرتان را به مخاطب برساند.  

 

بازدید : 315
برچسب‌ها :
پرستاری کودکان
نویسنده : pari پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 1:23

چرا باید مراقب کودک در منزل داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 

بازدید : 295
برچسب‌ها :

پیشنهادهایی برای خرید یک کوله‌پشتی مناسب

1.پیش از خرید ساک مسافرتی هدف خود از خرید آن را دقیقاً مشخص کرده تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین کوله‌پشتی را برای آن منظور انتخاب و خریداری کنید. 

بازدید : 317
برچسب‌ها :
تعدیلات سنواتی
نویسنده : pari دوشنبه 14 بهمن 1398 - 14:14

تعدیلات سنواتی ، در روند تعدیلات سنواتی، اقلام سنوات قبل که در ابتدای دوره در تعدیل سود و زیان انباشته منظور شده به اقلامی محدود می شوند که از تغییر در شیوه حساداری و اصلاح خطا و اشتباه ناشی گردد.

بدین منظور برای تعدیلات سنوات باید مانده سود و زیان ابتدای دوره اصلاح شده و در صورت های مالی ثبت شوند. در ضمن در یادداشت های توضیحی اقلام مقایسه ای که در صورت های مالی به طور مجدد ارائه شده باید، افشا گردند.

بازدید : 352
برچسب‌ها :
طرز تهیه سوپ لبو با مایکروفر
نویسنده : pari دوشنبه 14 بهمن 1398 - 14:12

سوپ لبو یک پیش غذای ایده آل و خوشمزه برای روزهای سرد زمستان اسکه می توانید آن را تهیه کنید و از نجربه ی طعم آن لذت ببرید.

بازدید : 298
برچسب‌ها :
کلینیک پوست در سعادت اباد
نویسنده : pari يکشنبه 13 بهمن 1398 - 16:50

بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد ، مرکزی تخصصی در زمینه ارائه خدمات لیزر پوست و مو است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته، در کوتاه ترین زمان، تخصصی ترین خدمات لیزر را به متقاضیان ارائه می دهد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلینیک پوست و مو در سعادت آباد، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره حرفه ای مشاوران مجرب مجموعه بهره مند گردید.


 

بازدید : 351
برچسب‌ها :
انواع ضرب المثل ایرانی جالب و قدیمی
نویسنده : pari يکشنبه 13 بهمن 1398 - 16:48

انواع ضرب المثل ایرانی جالب و قدیمی

 

بازدید : 321
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 84
تعداد کل نظرات : 0